Si la ayuda y la salvación han de llegar sólo puede ser a través de los niños. Porque los niños son los creadores de la humanidad.
(Maria Montessori)

miércoles, 5 de diciembre de 2012

Quina veritat!


SER PROFESSOR!

Per els que pensen que ser professor no és una professió digna, com ser enginyer, doctor, advocat, etc. Em van preguntar al carrer: Quina professió estudies? I jo li contestar Educació, aquesta persona, mirant-me amb estranya expressió en el seu rostre, va riure i va dir en veu baixa: Quina professió tan fàcil, es passen el dia jugant amb nens.
Jo amb la meva cara ben enlaire li vaig dir amb fermesa:  Si .. Sóc Professor ... No treballo a empreses, però si en un espai on promoc coneixements en nens i joves ...
NO discrimino, perquè dono Amor a tots per igual ...
NO sóc cap però EL TEU fill em veu com un líder i sóc el seu model a seguir ...
NO Sóc Psicòleg, però puc fer que EL TEU fill cregui en si mateix ...
NO Sóc doctor, però puc diagnosticar mancances en aquests joves ...
NO tinc horari de treball, ja que mentre TU veus televisió i dorms, alguns estem planificant perquè el teu fill tingui el millor aprenentatge.
NO Sóc Arquitecte per construir edificis, però si construeixo somnis i valors.
NO jugo amb els nens, participo en la construcció del seu aprenentatge.
NO jugo amb plastilina, emmotllo somnis.
Que visquin els professors. Perquè per ser professionals van passar per les mans d'un dels meus col·legues...!! Lluita per la nostra professió i demostra. amb dignitat que som excel·lents professionals i que per arribar a ser enginyer, advocat, metge, entre altres professions, es necessita  d'un PROFESSOR ...


No hay comentarios:

Publicar un comentario